salta wille Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 Denna har jag haft ett par månader och "plötsligt" över ett dygn, så har allt grönt försvunnit!Verkar ha skett nattetid.Orsak? Nån gräsklippare i farten? Citera
StoffeSwe Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 Är de inte bara indragna? Mina drar in sig ibland. Citera
Genne Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 Tror Stoffe har rättVärkar som om den blivit störd av något det har hänt mig med några gånger.Kan vara något djur eller vattenvärde eller om du fått någon förändring i vattenströmmen, men dom brukar komma ut igen.Jag skulle kollat vattenvärdena för säkerhets skull.MVH/Glenn Citera
salta wille Postat 12 maj 2012 Författare Postat 12 maj 2012 Detta skedde ungefär ett dygn efter ett delvattenbyte! Citera
Genne Postat 12 maj 2012 Postat 12 maj 2012 Detta skedde ungefär ett dygn efter ett delvattenbyte!Då skulle jag tro att den kommer ut om något dygn om den inte gör det under dagen. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.