Aufgedyng Postat 15 maj 2012 Postat 15 maj 2012 Tjena,Har en banangylta som har fått en stor mörk fläck på ena sidan av huvudet, ser ut lite som ett stort blåmärke. Den verkar rätt pigg, bör jag ta bort den? Dör den crashar kanske tanken.--Mats Citera
mikoto Postat 15 maj 2012 Postat 15 maj 2012 (ändrat) Banangyltor är tåliga och tuffa fiskar som regel. Så länge fisken verkar må bra så har den antagligen en stor chans att klara sig skulle jag säga från vad jag vet. Låt den vara men håll under uppsikt. Jag skulle tro att den inte är någon större fara för ditt akvarium.Om någon annan skulle känna till symptomen och ha en bättre lösning får du lyssna på det dock men jag hade behållt min Banangylta om den hamnat i din fisks tillstånd.Hoppas den klarar sig och mår bra, det är en fin fisk. Ändrat 15 maj 2012 av mikoto Citera
Aufgedyng Postat 15 maj 2012 Författare Postat 15 maj 2012 Ok, tack för rådet, håller koll på den ett tag.--Mats Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.