Postat 18 maj 201213 år Jag går i skumma funderingar just nu! Hittade denna nya modell från ATI...http://reefbuilders.com/2012/05/18/ati-powercone-200is-250is/vad tror ni om denna?
Postat 18 maj 201213 år Äger och kör ATI Powercone 250i och kunde inte varit nöjdare (om jag inte ägde deras 250is förstås) =)
Postat 20 maj 201213 år Författare Äger och kör ATI Powercone 250i och kunde inte varit nöjdare (om jag inte ägde deras 250is förstås) =)hur mycket låter den? har du något att jämföra med?
Postat 23 maj 201213 år Låter knappt någonting alls =) (jämför med en grotech skummare) är välbyggd/designad, lätt att göra ren.Det enda jag störde mig var att den lilla "piggen" (som visar hur mycket luft som skummaren drar in) ibland kunde vobbla och fastna i botten så jag tog bort den men behöll behållaren, då den även agerar som ljuddämpare!
Postat 23 maj 201213 år Författare Låter knappt någonting alls =) (jämför med en grotech skummare) är välbyggd/designad, lätt att göra ren.Det enda jag störde mig var att den lilla "piggen" (som visar hur mycket luft som skummaren drar in) ibland kunde vobbla och fastna i botten så jag tog bort den men behöll behållaren, då den även agerar som ljuddämpare!det låter ju lovande!
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.