Gå till innehåll

Chrilles(mitt)rsm 130


Rekommenderade inlägg

  • Svar 58
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Tack Christian och sambon/frun för visningen idag! :) Var roligt att få se ditt fina kar, och trevligt att få ett ansikte till användarnamnet!

Tack också för fraggarna, Christian, de är i karet nu. Kul förresten att få höra att Capnellan i ditt kar, hade hittat till ditt kar, via omvägar, från mitt kar. :) På tal om det, påminn Henrik att jag väntar på tråden om hans kar, som han lovade skulle komma. ;)

/Madde

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Har inte skrivit något på länge men det har vart rätt mkt. Karet rullar på som vanligt allt verkar trivas och det ända jag har köpt ett några turbos och en räka. Just nu så går tiden åt att få mitt nya rsm 250 att börja fungera bra. Tänkte starta en tråd när det börjar rulla på bra.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...
  • 2 månader senare...

Har ju inte skrivit något på länge på detta kar heller men allt har funkar bra, allt växer och ena anemonen har delat sig.

Måste säga att just detta akvarium har funkat helt perfekt inga problem och allt bara går och går.

Min ena clown tror ja dock går på något för hon(antar jag) har blivit så stor! måste säkert var dubbla storleken sen jag fick henne. Hannen(antar jag) ser liten emot henne men dom kommer bra överens sen dom fick sina älskade anemoner:).

Sen har dom verkligen sina egna personligheter vilket gör man verkligen tycker om dom båda.

Tyckte att ena ljusröret ser lite svagt ut så beställde ett nytt hel blått till så får vi se om det blir snyggt med mer blått.

Annars så får det bara rulla vidare får se om jag kanske stoppar ner något mer räka snart mot glasrosorna men då dom inte stör mig och inte gör något mot växterna så har jag inte bråttom.

Hoppas alla har en bra jul och att akvariumen går bra.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Ja då hade det gått ett tag till, akvariet går väldigt bra med minimalt underhåll från min sida. Har köpt ett par chromisar till min ensamma stackare som blev sj för ett tag sen, och dom har alla hittat varandra mkt bra. En tråkig sak är dock att min mandarin dog för en vecka sen. Har inte en aning om varför då den var fet och jag såg den äta bara ett par timmar innan men men sån händer antar ja. Sen ska ja avsluta med något roligt fick se ikväll att mina tomatclowner har lagt ägg :) synd bara att det ska vara så svårt att få dom att överleva som jag har förstått det. Ska snart försöka ta tag i foto delen och ta ordentliga kort men man blir lätt lat när man kan göra allt så enkelt med iPhonen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...