Ted-m Postat 25 maj 2012 Dela Postat 25 maj 2012 http://www.reefcentral.com/forums/showthread.php?t=2114911Någon som har denna korall eller vet någon som säljer den?Har letat den ett bra tag nu :/ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
akutmottagning Postat 25 maj 2012 Dela Postat 25 maj 2012 missat dessa helt fantastiskt snyggt och verkar som dom inte konkurerar ut värken sps eller lps Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nemisis Postat 25 maj 2012 Dela Postat 25 maj 2012 Korallfisken i Linköping har en mindre sten hemma. Hade själv en sten i mitt kar som var skit fin men helt plötsligt dog den bara över en helg hela kolonin, hade haft den i 5 månader utan problem, dock blev inget annat påverkat som tur var. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hanssanden Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Läste på sidan som Ted hänvisar till att den kväver sps. Har en lite bit i mitt kar.Mvh Hans Sandén i Braås.Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
akutmottagning Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 skumma själv med igenom tyckte vissa skrev att sps konkurera ut blueclow kan ha felläste lite igen verkar va lite olika meningar om dessa mesr oroväckande va nån som skrev att dom släppte ut massa skit Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NiXoN Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Jag har en tråkigare variant av den korallen och det är lite av en pest måste jag medge, tror Triton kan ta hem den extremt blåa varianten.//NiXoN Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 26 maj 2012 Författare Dela Postat 26 maj 2012 Jaf har ju lite Xenia (sarkasm mycket) och jag har ett par ställen där inte xenia vill täcka som jag vill fylla ut och dessa skulle vara kanon samt att man får lite annan färg i tanken. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nordin Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Jaf har ju lite Xenia (sarkasm mycket) och jag har ett par ställen där inte xenia vill täcka som jag vill fylla ut och dessa skulle vara kanon samt att man får lite annan färg i tanken.Men Ted du har väl endå ingen Xenia i ditt kar?.. Får du tag i denna blåa kanske den kan konkurrera lite med din Xenia Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lionofmarley Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Jag har ganska mycket utav denna korall, fast inte den blå varianten, utan den mer lila. Vad jag märkt så konkurerar den inte med någon annan korall utan växer där den kan, på glaset på baksidan av akvariet och mellan andra. Möjligtvis på stjärnpolyper Riktigt fin korall tycker jag.Skickat från min HTC Incredible S via Tapatalk 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Köpte en fraggsten där polyperna var riktigt blå och fina, men den klarade sig tyvärr inte i mitt kar, och polyperna försvann efter ett tag. De var väldigt små. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 26 maj 2012 Dela Postat 26 maj 2012 Köpte en fraggsten där polyperna var riktigt blå och fina, men den klarade sig tyvärr inte i mitt kar, och polyperna försvann efter ett tag. De var väldigt små.Om de var den du köpte av mig så kan jag glädja dig att min inte heller klarade sig. Den tynade bort. men de är riktigt fina annars. /André---I am here: http://tapatalk.com/map.php?rnfo3lSent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 27 maj 2012 Dela Postat 27 maj 2012 Japp, det var den. Lite som med knappar då antar jag, de vill inte heller funka för mig tyvärr... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 27 maj 2012 Dela Postat 27 maj 2012 Japp, det var den. Lite som med knappar då antar jag, de vill inte heller funka för mig tyvärr...Ja knapparna försvinner allt mer dem också. Riktigt tråkigt. /André Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.