Gå till innehåll

72*3w bridgelux bygge


buffe78

Rekommenderade inlägg

Tyvärr bara 2st, skulle suttit fint med 4 till, men det kommer nog. Lite svårt att veta i förhand hur det kommer att bli...

Hur många gröna har du i uppsättningen?

lite smått sugen att testa till fragkaret.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Montera fläktarna på utsidan, för att få så bra cirkulatin som möjligt, köpte även en en styrning som reglerar spänningen, fällde in den i armaturen. Dock så va fläktarna knäpptysta ändå, men kan ju va lite bra om man skulle byta sen.

post-5835-14468925737159_thumb.jpg

post-5835-14468925737338_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Då va korten från janne beställda:) väntar med spänning, ska köra med ett master å ett pwm kort och behålla mina drivare, ha även två jolly drivare som styrs med 1-10v, så vi får väl se vad janne fixar till hösten;)

men först ska det vita och blå ljuset dimmas:)...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Då va korten från janne beställda:) väntar med spänning, ska köra med ett master å ett pwm kort och behålla mina drivare, ha även två jolly drivare som styrs med 1-10v, så vi får väl se vad janne fixar till hösten;)

men först ska det vita och blå ljuset dimmas:)...

Är det jolly Maxi så kan du driva den med PWM också.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är jolly pro jag har, står dock nått om pwm styrning i beskrivningen, men vet inte, kan hända att jag byter ut dem till maxi senare isf, har juh sådana på jobbet.

Är det jolly Maxi så kan du driva den med PWM också.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är jolly pro jag har, står dock nått om pwm styrning i beskrivningen, men vet inte, kan hända att jag byter ut dem till maxi senare isf, har juh sådana på jobbet.

Nej - den funkar inte med PWM in till den - den ger däremot PWM ut till LED. Och jag hade fel - Maxin kan inte heller matas med PWM - endast 1-10.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...