Gå till innehåll

Hur mycket sten i ett 32 liters nano kar?


Wigge

Rekommenderade inlägg

Man kan inte ha för mycket ls, man brukar rekommendera minst 1 kg per 10 liter men det finns ingen övre gräns. Euphullian är känslig för ändringar i vattenkvalité vilket kanske inte gör den så lämplig i ett litet akvarium, galaxean har jag ingen kunskap om.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Trevligt att den euphyllian du har växt, hade en Glabrescens sj i mit 170 liters förut (tyvärr fick den BJD och dog efter att min akvarievakt inte skött sig när jag var i Egypten) mina Clowner (som inte heller har anemon) brydde sig aldrig om vare sig den korallen eller någon annan jag haft så det är ingen garanti att Clownerna flyttar in det verkar vara ganska individuellt. Men även om clownerna inte flyttar in är det en vacker korall (kanske vackrare utan clowner som stör).

Se bara till att dina olika euphyllior inte står för nära varandra de är aggressiva.

Såg föresten på bilden att en clown är vid den euphyllia du redan har den har inte flyttat dit? kanske bara tillfällighet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...