jizeta Postat 6 juni 2012 Postat 6 juni 2012 Vill flagga för denna butik.Just nu har de fått in mycket levande sten FULLSPOCKADE med koraller av olika de slag från en snubbe som ska lägga ner sitt 1000+ liters. Akvariet hade gått felfritt i 8 år när det började bildas kväve i hans DSB och han tappade sugen och bestämde sig för att lägga ner istället. Allting säljs till ordinarie levande stenpris (160kr/kg) så passa på att fynda. Hörde även obekräftade uppgifter på att de också fanns en röd euphyllia? med i leveransen från ovan nämda snubbe. Obekräftat pris 80kr/huvud för denna...den hade tydligen drygt 100 huvuden.Kan vara värt att titta förbi kanske... Citera
MartinForsström Postat 7 juni 2012 Postat 7 juni 2012 Enligt Mats har den 130 huvuden rent av. Riktigt snygg är den i alla fall. Jag har varit där udag och köpt lite euphyllia. Han har mycket fina stenar med skivor på också. Absolut värt ett besök för den som har plats över i karet.MvhMartin Citera
Rohme Postat 7 juni 2012 Postat 7 juni 2012 Får ta en titt där när jag först är i Uppsala i morgon. :-)Sent from my iPad using Tapatalk Citera
Heske Postat 7 juni 2012 Postat 7 juni 2012 Oj, det va intressant!! Hoppas det finns kvar på söndag när jag åker förbi Uppsala! Citera
MartinForsström Postat 7 juni 2012 Postat 7 juni 2012 Nu när ryktet börjat gå lär det väl försvinna en del men euphylia lär det i alla fall finnas kvar. Han har verkligen hur mycket som helst. Det var en hel del fina mjukisar också.MvhMartin Citera
jizeta Postat 7 juni 2012 Författare Postat 7 juni 2012 Var där innan stängning idag och tyvärr hade han sålt det sista av den röda euphyllian ett par timmar tidigare...=/ Men det blev lite smått och gott andå =) Citera
MaddeI Postat 8 juni 2012 Postat 8 juni 2012 Kan inte någon som köpte av Euphyllian lägga upp en bild på den? Citera
Heske Postat 8 juni 2012 Postat 8 juni 2012 Kan inte någon som köpte av Euphyllian lägga upp en bild på den?Ja, det hade varit intressant för oss som missade den! Känner nån dessutom att dom fått med sig lite för mycket hem tar jag gärna med mig ett huvud eller två till skåne på söndag Citera
Rohme Postat 8 juni 2012 Postat 8 juni 2012 De sålde de sista röda igår.---I am here: http://tapatalk.com/map.php?fyoo3x Citera
Rohme Postat 8 juni 2012 Postat 8 juni 2012 ...men de har en massa annat fin, bra priser och trevlig personal. :-)---I am here: http://tapatalk.com/map.php?eumgkw Citera
StoffeSwe Postat 8 juni 2012 Postat 8 juni 2012 De sålde de sista röda igår.---I am here: http://tapatalk.com/map.php?fyoo3xFin Euphyllia men speciellt röd var den inte... Citera
Rohme Postat 8 juni 2012 Postat 8 juni 2012 Fin Euphyllia men speciellt röd var den inte...De hade tydigen bara 4 bitar av den röda (varav den sista gick igår).. De hade kvar en stor rödbrun i "kuben" som såg rätt blek ut... men en massa annan riktig imponer Euphylia! Skulle inte köpa något (det tror jag aldrig.. :-P), men då de sålde "sten" till stenpris + 100,- oberoende av vad som växte på sen så blev det en hel del till nya nanot som ska upp snart. :-D ... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.