phrusher Postat 11 juni 2012 Postat 11 juni 2012 Hej,har för mig att jag såg ett inlägg i någon tråd här om en butik/sida som man kunde ladda upp en ritning till så skär de ut biten i valfri metallskiva och skickar tillbaka med post. Jag har letat som en galning efter det inlägget för att hitta vilken sajt det var men utan framgång.Är det någon som känner igen det eller har tips på något annat ställe med liknande möjlighet? Citera
Lunka Postat 11 juni 2012 Postat 11 juni 2012 Många smidesfirmor har laser eller vattenskärning. Kan kolla om det finns någon firma i närheten av digMed vänlig hälsning, Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
hanst Postat 11 juni 2012 Postat 11 juni 2012 Jag skrev om det i min tråd när jag byggde min ledramp, kolla där. Programmet som man ritade sin sak i heter frontpanel designer. Sent from my iPhone 4s using Tapatalk Citera
phrusher Postat 11 juni 2012 Författare Postat 11 juni 2012 Jag skrev om det i min tråd när jag byggde min ledramp, kolla där. Programmet som man ritade sin sak i heter frontpanel designer.Jaa! Där var tråden Vet inte hur många LED-trådar jag har plöjt igenom sida för sida för att hitta det inlägget! Jag var ganska säker på att sajten var tysk så jag har även slängt in sökord som "Tyskland" när jag har letat men det hjälpte ju inte när det bara stod en url med .deBlev lite av en dubbel jackpot ser jag nu med tanke på att du styr dina LED med en Reef Angel, min skickades häromdagen. Nu ska jag läsa igenom din tråd, igen! Tack! Citera
hanst Postat 11 juni 2012 Postat 11 juni 2012 Vad bra att jag kunde hjälpa till, om du har några reef angel-frågor så är det bara att hojta till. Sent from my iPhone 4s using Tapatalk Citera
Mr_Ewing Postat 11 juni 2012 Postat 11 juni 2012 Jag skrev om det i min tråd när jag byggde min ledramp, kolla där. Programmet som man ritade sin sak i heter frontpanel designer. Sent from my iPhone 4s using TapatalkTack för det - den har jag också letat efter! Citera
phrusher Postat 15 juni 2012 Författare Postat 15 juni 2012 Många smidesfirmor har laser eller vattenskärning. Kan kolla om det finns någon firma i närheten av digProblemet är att hitta de bra firmorna som tar sig an lite mindre beställningar. Ofta när man söker runt känns det som att alla firmor kräver att man måste beställa enorma mängder för att de ska leverera. Man kanske skulle sammanställa alla firmor som tar små uppdrag i en tråd eller så? Särskilt de som tar beställningar via internet skulle vara smidiga att ha koll på men jag misstänker att den listan isf enbart skulle ha en post... Vad bra att jag kunde hjälpa till, om du har några reef angel-frågor så är det bara att hojta till.Verkar vara en del kodande och pillande i början så jag kanske hojtar till både en och två gånger Citera
Sune Postat 15 juni 2012 Postat 15 juni 2012 (ändrat) Efter senaste uppdateringen är ReefAngel löjligt enkel att programera, tom enklare än dom vanliga datorerna, och jag gissar att jag kvalar in på 2 av 10 när det gäller data kunskap http://forum.reefangel.com/viewtopic.php?f=8&t=1297// Danne Ändrat 15 juni 2012 av Sune La till länk Citera
phrusher Postat 15 juni 2012 Författare Postat 15 juni 2012 Ja jag såg på deras forum att folk var väldigt nöjda med den nya wizarden. Ska bli väldigt intressant att se. Paketet gick genom tullen igår såg jag på trackingen så jag hoppas hoppas att det ligger en avi i lådan när jag kommer hem! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.