Gå till innehåll

Beställa specialanpassade metallskivor via internet?


phrusher

Rekommenderade inlägg

Hej,

har för mig att jag såg ett inlägg i någon tråd här om en butik/sida som man kunde ladda upp en ritning till så skär de ut biten i valfri metallskiva och skickar tillbaka med post. Jag har letat som en galning efter det inlägget för att hitta vilken sajt det var men utan framgång.

Är det någon som känner igen det eller har tips på något annat ställe med liknande möjlighet?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skrev om det i min tråd när jag byggde min ledramp, kolla där. Programmet som man ritade sin sak i heter frontpanel designer.

Jaa! Där var tråden :D Vet inte hur många LED-trådar jag har plöjt igenom sida för sida för att hitta det inlägget! Jag var ganska säker på att sajten var tysk så jag har även slängt in sökord som "Tyskland" när jag har letat men det hjälpte ju inte när det bara stod en url med .de

Blev lite av en dubbel jackpot ser jag nu med tanke på att du styr dina LED med en Reef Angel, min skickades häromdagen. Nu ska jag läsa igenom din tråd, igen! :)

Tack!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Många smidesfirmor har laser eller vattenskärning. Kan kolla om det finns någon firma i närheten av dig

Problemet är att hitta de bra firmorna som tar sig an lite mindre beställningar. Ofta när man söker runt känns det som att alla firmor kräver att man måste beställa enorma mängder för att de ska leverera. Man kanske skulle sammanställa alla firmor som tar små uppdrag i en tråd eller så? Särskilt de som tar beställningar via internet skulle vara smidiga att ha koll på men jag misstänker att den listan isf enbart skulle ha en post... :)

Vad bra att jag kunde hjälpa till, om du har några reef angel-frågor så är det bara att hojta till.

Verkar vara en del kodande och pillande i början så jag kanske hojtar till både en och två gånger :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag såg på deras forum att folk var väldigt nöjda med den nya wizarden. Ska bli väldigt intressant att se. Paketet gick genom tullen igår såg jag på trackingen så jag hoppas hoppas att det ligger en avi i lådan när jag kommer hem! :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...