Chum Postat 11 juni 2012 Postat 11 juni 2012 Varför kan jag ej svara på forumtrådar? Tex i Säljes? Citera
Genne Postat 11 juni 2012 Postat 11 juni 2012 Den funktionen är borttagen, du måste svara via pm eller på annat sätt om säljaren skrivit det.MVH/Glenn Citera
Chum Postat 11 juni 2012 Författare Postat 11 juni 2012 Ahaaa... ookej, då är det bara där alltså. Ok tack för snabbt svar =) Citera
Rohme Postat 11 juni 2012 Postat 11 juni 2012 ...synd tycker jag... då jag ansåg att saltvattensguidens köp/sälj-del var den ända riktiga fungarende marknaden för begagnade akvarierelaterade saker/prylar som verkligen fungerade.... nu (utan frågor och kommentarier) så ställer det sig på samma linje som Blocket! (...vilket nog är bra för säljare..) Citera
StoffeSwe Postat 12 juni 2012 Postat 12 juni 2012 Uhm... tror jag fattar ;pGör du verkligen det? Har svårt att tänka mig att någon fattar det där. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.