Andy88 Postat 7 februari 2013 Författare Postat 7 februari 2013 Det låter Inte bra alls.. Något är o biter på den.. Mycket synd Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkNej det är inte bra. Jag vet vad du tänker men den stannar i mitt kar tills den börjar vantrivas. Hehe. /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 7 februari 2013 Postat 7 februari 2013 Nej det är inte bra. Jag vet vad du tänker men den stannar i mitt kar tills den börjar vantrivas. Hehe. /AndréSent from my iPhone using TapatalkSvårt o rädda en döende mussla du vet..Du ska ju ändå titta över ikväll..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 7 februari 2013 Författare Postat 7 februari 2013 Svårt o rädda en döende mussla du vet..Du ska ju ändå titta över ikväll..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkJa det är svårt. Så du menar att jag tar med musslan då? /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 7 februari 2013 Postat 7 februari 2013 Yes :)Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 7 februari 2013 Författare Postat 7 februari 2013 Yes :)Sent from my iPhone using TapatalkDu är för rolig. jag tar med steamern iaf. /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 7 februari 2013 Postat 7 februari 2013 Hmm.. Vad ska man säga "bättre än inget" , nja knappt det..Ses senare.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 7 februari 2013 Författare Postat 7 februari 2013 Hmm.. Vad ska man säga "bättre än inget" , nja knappt det..Ses senare.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkHehe! Bilen rullar om 15 min iaf./André Citera
Andy88 Postat 10 februari 2013 Författare Postat 10 februari 2013 Ett 100L Vb är precis gjort. Allt för att sänka fosfaten något. Låg på 0.07 för någon dag sen så det ska bli intressant att mäta om några dagar. /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 10 februari 2013 Författare Postat 10 februari 2013 Nya raster. De nya pluggarna passar inte hyllan jag hade innan så fick göra nya i akryl. Visste om de innan köp men orkar inte göra egna plugg längre. :/ /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 11 februari 2013 Postat 11 februari 2013 Förmycket fritid Andy! Ser dock bra ut!Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 11 februari 2013 Författare Postat 11 februari 2013 Förmycket fritid Andy! Ser dock bra ut!Mvh Manne Sent from my iPhone using TapatalkJag vet. /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 16 februari 2013 Författare Postat 16 februari 2013 Nu har derasan sagt upp sig. :/ Såg kanon ut senast igår kväll./André Citera
_Manne_ Postat 17 februari 2013 Postat 17 februari 2013 Nu har derasan sagt upp sig. :/ Såg kanon ut senast igår kväll./AndréIngen flyt alls med musslorna.. Lite tråkigt minst sagt på så fina djur..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 17 februari 2013 Författare Postat 17 februari 2013 Ingen flyt alls med musslorna.. Lite tråkigt minst sagt på så fina djur..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkNej verkligen inte, önskar att de vore bättre. Blir inga fler inköp på musslor nu. /André Citera
Andy88 Postat 21 mars 2013 Författare Postat 21 mars 2013 Då var de dags för köp av ny doserpump. ://AndréSent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 Då var de dags för köp av ny doserpump. ://AndréSent from my iPhone using TapatalkEtt kar till eller ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 21 mars 2013 Författare Postat 21 mars 2013 Nix. Sekunderna på klockan har lagt av så den doserar inget. Klockan står helt still. :/ menyer, pumpar och allt annat fungerar. /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 Nix. Sekunderna på klockan har lagt av så den doserar inget. Klockan står helt still. :/ menyer, pumpar och allt annat fungerar. /AndréSent from my iPhone using TapatalkVad drygt.. Tittat något i den ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 21 mars 2013 Författare Postat 21 mars 2013 Vad drygt.. Tittat något i den ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkTråkigt att en sån liten sak ska göra att man måste köpa ny. Ja, jag öppnade upp men hittar inget som ser ut att vara fel. Kretskortet såg ut som nytt. /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 Tråkigt att en sån liten sak ska göra att man måste köpa ny. Ja, jag öppnade upp men hittar inget som ser ut att vara fel. Kretskortet såg ut som nytt. /AndréSent from my iPhone using TapatalkIngen möjlighet att skaffa ett ersättnings kort ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 21 mars 2013 Författare Postat 21 mars 2013 Ingen möjlighet att skaffa ett ersättnings kort ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkDet är möjligt. Får kolla upp det. Om det inte går tycker du man ska köra på en ghl 4a eller en bm som jag har nu. Har ju 4 kanaler som tillbyggnad. /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 Det är möjligt. Får kolla upp det. Om det inte går tycker du man ska köra på en ghl 4a eller en bm som jag har nu. Har ju 4 kanaler som tillbyggnad. /AndréSent from my iPhone using TapatalkAntar att en bm blir billigaste lösningen då du kan återanvända dina extra kanaler samt att du har en del reservdelar helt plötsligt från din nuvarande pump..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Andy88 Postat 21 mars 2013 Författare Postat 21 mars 2013 Antar att en bm blir billigaste lösningen då du kan återanvända dina extra kanaler samt att du har en del reservdelar helt plötsligt från din nuvarande pump..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkJa det blir ju billigast. Reservdelar blir där ju några, tyvärr är de viktigaste sönder. :/ men det blir nog de bästa man kan höra av situationen. Får hoppas de finns något till salu. /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Laggeman Postat 21 mars 2013 Postat 21 mars 2013 Men kan du inte maila FS och höra ifall de kan ordna en ny display till dig?Ta någon bild på den du har och skicka till dem.Men när jag hade min trasiga display på min GHL SA4'a så funkade min pump som den skulle ändå, det var bara att jag inte kunde se något på själva displayen. Citera
Andy88 Postat 21 mars 2013 Författare Postat 21 mars 2013 Men kan du inte maila FS och höra ifall de kan ordna en ny display till dig?Ta någon bild på den du har och skicka till dem.Men när jag hade min trasiga display på min GHL SA4'a så funkade min pump som den skulle ändå, det var bara att jag inte kunde se något på själva displayen. Displayen fungerar men klockan tickar inte så det finns inget som säger till pumparna att snurra. Har hänt nått med kortet i lådan. Men det är klart man kan höra med dem om de kan ordna fram ett nytt kort för en slant. Simpelt att byta iaf. /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.