Gå till innehåll

Dela fungia


Rekommenderade inlägg

Hej, jag har en fungia i karet som gått hädan för ett tag sen. Skelettet synd på hela så den verkar tämligen död, MEN, det har nu kommit upp 4-5 minifungior på den gamla döda. Hur kan man på ett bra sätt ta tillvara på dem? Släpper de själv eller ska man försöka bryta loss dem lite försiktigt?

MVH Daniel

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, jag har en fungia i karet som gått hädan för ett tag sen. Skelettet synd på hela så den verkar tämligen död, MEN, det har nu kommit upp 4-5 minifungior på den gamla döda. Hur kan man på ett bra sätt ta tillvara på dem? Släpper de själv eller ska man försöka bryta loss dem lite försiktigt?

MVH Daniel

Låt dessa vara. De kommer släppa av sig själv när de är klara. Jag har själv haft en så kallad polyp bail out. Till sist hade vi överdrivet många fungior. Har du tur så är din också det :)

Ändrat av Fredrik.g
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
Låt dessa vara. De kommer släppa av sig själv när de är klara. Jag har själv haft en så kallad polyp bail out. Till sist hade vi överdrivet många fungior. Har du tur så är din också det :)

Blev nyfiken då jag också har ett fungiaskelett översållat med småfungior. Släppte dem och driftade iväg eller bildar dem en skiva och lägger sig löst ovanpå eller hur fungerar det egentligen? :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...