Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Hej, jag har en fungia i karet som gått hädan för ett tag sen. Skelettet synd på hela så den verkar tämligen död, MEN, det har nu kommit upp 4-5 minifungior på den gamla döda. Hur kan man på ett bra sätt ta tillvara på dem? Släpper de själv eller ska man försöka bryta loss dem lite försiktigt?

MVH Daniel

Postat
Hej, jag har en fungia i karet som gått hädan för ett tag sen. Skelettet synd på hela så den verkar tämligen död, MEN, det har nu kommit upp 4-5 minifungior på den gamla döda. Hur kan man på ett bra sätt ta tillvara på dem? Släpper de själv eller ska man försöka bryta loss dem lite försiktigt?

MVH Daniel

Låt dessa vara. De kommer släppa av sig själv när de är klara. Jag har själv haft en så kallad polyp bail out. Till sist hade vi överdrivet många fungior. Har du tur så är din också det :)

Ändrat av Fredrik.g

• 2 veckor senare...
Postat

hade tyckt det var coolt att ha mini fungier som växer på ett stort fungia skelett=)

Postat
Låt dessa vara. De kommer släppa av sig själv när de är klara. Jag har själv haft en så kallad polyp bail out. Till sist hade vi överdrivet många fungior. Har du tur så är din också det :)

Blev nyfiken då jag också har ett fungiaskelett översållat med småfungior. Släppte dem och driftade iväg eller bildar dem en skiva och lägger sig löst ovanpå eller hur fungerar det egentligen? :)

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.