the_pointman Postat 18 juli 2012 Postat 18 juli 2012 Hej, jag har en fungia i karet som gått hädan för ett tag sen. Skelettet synd på hela så den verkar tämligen död, MEN, det har nu kommit upp 4-5 minifungior på den gamla döda. Hur kan man på ett bra sätt ta tillvara på dem? Släpper de själv eller ska man försöka bryta loss dem lite försiktigt?MVH Daniel Citera
Fredrik.g Postat 18 juli 2012 Postat 18 juli 2012 (ändrat) Hej, jag har en fungia i karet som gått hädan för ett tag sen. Skelettet synd på hela så den verkar tämligen död, MEN, det har nu kommit upp 4-5 minifungior på den gamla döda. Hur kan man på ett bra sätt ta tillvara på dem? Släpper de själv eller ska man försöka bryta loss dem lite försiktigt?MVH DanielLåt dessa vara. De kommer släppa av sig själv när de är klara. Jag har själv haft en så kallad polyp bail out. Till sist hade vi överdrivet många fungior. Har du tur så är din också det Ändrat 18 juli 2012 av Fredrik.g Citera
the_pointman Postat 18 juli 2012 Författare Postat 18 juli 2012 Tack för responsen, blir väl att avvakta då men man blir ju så otålig Sent from my iPad using Tapatalk HD Citera
Wigge Postat 26 juli 2012 Postat 26 juli 2012 hade tyckt det var coolt att ha mini fungier som växer på ett stort fungia skelett=) Citera
j0nas Postat 26 juli 2012 Postat 26 juli 2012 Låt dessa vara. De kommer släppa av sig själv när de är klara. Jag har själv haft en så kallad polyp bail out. Till sist hade vi överdrivet många fungior. Har du tur så är din också det Blev nyfiken då jag också har ett fungiaskelett översållat med småfungior. Släppte dem och driftade iväg eller bildar dem en skiva och lägger sig löst ovanpå eller hur fungerar det egentligen? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.