Tribiani Postat 15 juni 2014 Författare Postat 15 juni 2014 Snyggt! Vad ska det bli i karet sen ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkTack Manne . Jag funderar på lps:er. Jag skulle vilja ha ett fint clownfiskpar. Citera
_Manne_ Postat 15 juni 2014 Postat 15 juni 2014 Ett rejält gäng maximinis hade varit nice Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Tribiani Postat 15 juni 2014 Författare Postat 15 juni 2014 Ett rejält gäng maximinis hade varit nice Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkJa det också Det gäller bara att hitta några färggranna Citera
_Manne_ Postat 15 juni 2014 Postat 15 juni 2014 Inte Några.. många .. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Tribiani Postat 15 juni 2014 Författare Postat 15 juni 2014 Precis. Du ska inte dela några av dina? Citera
_Manne_ Postat 15 juni 2014 Postat 15 juni 2014 Har ingen delning i planerna just nu..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Tribiani Postat 15 juni 2014 Författare Postat 15 juni 2014 Har ingen delning i planerna just nu..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkOk...synd. Det blir till att hålla ögonen öppna Citera
Tribiani Postat 15 juni 2014 Författare Postat 15 juni 2014 Jag har en liten önskelista på LPSer som jag skulle vilja ha i det lilla karet...Galaxea pauciseptaScolymia australisTrachyphyllia geoffroyiTubastraea faulkneriWelsophyllia radiataEv. någon Favia och/eller AcanthastreaMaxi mini anemoner står alltid högt i kurs och har hög "vill ha" faktor.Fiskar som finns på önskelistan är...(ett par av någon av följande)Amphiprion ocellaris blackAmphiprion perculaAmphiprion ephippium - KolglödsfiskPremnas epigrammata - Sammetsclown (vet ej hur dessa funkar ihop som par i ett akvarium) Citera
Laggeman Postat 16 juni 2014 Postat 16 juni 2014 Welsophyllia radiataTrachyphyllia geoffroyiTubastraea faulkneriDessa har jag sett på Zoogiganten, så ta en tur ner och kika på dem de har.Ev. finns även Favia. De har även Maxi-mini anemoner inne. Citera
Tribiani Postat 16 juni 2014 Författare Postat 16 juni 2014 Welsophyllia radiataTrachyphyllia geoffroyiTubastraea faulkneriDessa har jag sett på Zoogiganten, så ta en tur ner och kika på dem de har.Ev. finns även Favia. De har även Maxi-mini anemoner inne.Tack Laggeman! Jag får göra det när karet har mognat. Citera
Tribiani Postat 11 juli 2014 Författare Postat 11 juli 2014 Äntligen fick jag tag på min drömfisk sedan 25år tillbaka. Citera
Tribiani Postat 11 juli 2014 Författare Postat 11 juli 2014 Verkligen!Fruktansvärt FinaVärt att vänta länge på Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.