freguz Postat 23 augusti 2012 Postat 23 augusti 2012 Det har efterfrågats automatisk uppdatering (iaf av vissa ) och att det gärna skulle kunna finnas i mallarna direkt att använda, istället för nu som ett tillägg att installera i browsern.Då jag anser att det tar för mycket tid att upprätthålla mallarna eftersom det är tänkt att det hela tiden ska uppdateras vid nya version/patchar, så har jag bestämt (iaf i nuvarande läge) att det får bli som en extra feature som folk får på egen hand, om de nu vill, installera. Så håller vi isär saker och ting.Det är ett litet paket på userscripts.org som man hittar om man söker på "saltvattensguiden", och som jag står som ansavarig för, dvs SG är egentligen inte deltagare i utvecklingen på något sätt, mer än input från alla användare.Det kommer utökas med mer nyttiga features, men i dagsläget får man:- Automatisk uppdatering (en kryssruta man kan slå av/på) för olästa poster sidan- Lite kompaktare sidhuvud, så man ser mer av posterna istället- Hjälptext för Sätt in annons "ange geografisk ledtråd i rubrik"På gång...- Tydlig påminnelse till en själv om man har annons som kanske är såld att sätta den med prefix "SÅLD"För att installera måste man först ha ett litet tillägg för i sin browser:IE - TrixieFirefox - GreasemonkeyChrome - TampermonkeySen går man till Userscripts.org och installerar paketet med att klicka på install-knappen bara:- Extra features paket Citera
wrang Postat 3 september 2012 Postat 3 september 2012 Original menyn för vbulletin flyttas till mitten när man har scriptet påslaget med FF.Sent from my iPhone 4S using Tapatalk Citera
freguz Postat 3 september 2012 Författare Postat 3 september 2012 Original menyn för vbulletin flyttas till mitten när man har scriptet påslaget med FF.Sent from my iPhone 4S using TapatalkLyckas inte återskapa det i min FF browser, eller ser jag inte skogen för alla träd?så här ser det ut hos mig Citera
wrang Postat 4 september 2012 Postat 4 september 2012 Samma här med menyn i mitten men ingen stor sak av det hela. Gillar din funktion och är helt med att bättre att göra ett script på alla extra funktioner än att pilla i forumets templates.Sent from my iPhone 4S using Tapatalk Citera
freguz Postat 4 september 2012 Författare Postat 4 september 2012 Nytt:- En snabbknapp för "Deltagit" som listar alla trådar man varit inne och skrivit i. (samma funktion som i Tapatalk typ)Länk till script:http://userscripts.org/scripts/show/140492 Citera
wrang Postat 4 september 2012 Postat 4 september 2012 Nu försvann funktionen Du var här senast: 2 timmar sedan klockan 19:23 : Du har 39 olästa Inlägg Med tillägget aktiverat Citera
freguz Postat 4 september 2012 Författare Postat 4 september 2012 Ja hela den raden är bortklippt, tänkte att den var ganska meningslös..Skickat från min Samsung Galaxy S3 via Tapatalk 2 Citera
wrang Postat 4 september 2012 Postat 4 september 2012 Ja hela den raden är bortklippt, tänkte att den var ganska meningslös..Skickat från min Samsung Galaxy S3 via Tapatalk 2OkUninstall Sent from my iPhone 4S using Tapatalk Citera
freguz Postat 4 september 2012 Författare Postat 4 september 2012 Tydligen inte, jag återställer strax :-)Skickat från min Samsung Galaxy S3 via Tapatalk 2 Citera
freguz Postat 4 september 2012 Författare Postat 4 september 2012 Så nu är sidhuvud som original igenversion 1.0.12 Citera
freguz Postat 6 september 2012 Författare Postat 6 september 2012 Skärmdump på finesserna, för att förtydliga för er som ännu inte förstått poängen - automatisk uppdatering- deltagit länk som listar alla trådar man varit inne o skrivit i Citera
freguz Postat 27 september 2012 Författare Postat 27 september 2012 Uppdateringny version: 1.0.14Ny funktion:Extra länk med "Markera varan som SÅLD" dyker upp på ens egna annonser.exempel skärmdumpLänk till script:http://userscripts.org/scripts/show/140492 Citera
freguz Postat 2 oktober 2012 Författare Postat 2 oktober 2012 Installationsguide för Internet Explorer (just IE är ju lite trixigare....kan behöva en guide tänkte jag)1. Ladda hem och installera Trixiehttp://www.softpedia.com/progDownload/Trixie-Download-26374.html2. Gå till userscripts:http://userscripts.org/scripts/show/140492Högerklicka på Install knappen och "spara mål som" o ladda ner till din Hämtade filer3. Flytta sen scriptfilen till Trixie/Scripts/ mappen:4. Starta om Internet ExplorerKlart! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.