Linnex Postat 23 april 2005 Postat 23 april 2005 Plockade ut denna krabba ur en LS när jag flyttade sten från förvaring till karet.Skall den i hinken? Citera
the rookie Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 svårt att se ...luden krabba, oftast inte bra ...kan hända vara en gorilla krabba ...ligger den förresten uppochner ?prova mata den med lite köttig mat ...visar den sig aggressiv i beteendet ...ge bort den eller lämna den till din handlare ....finns folk som tycker att sånt är jätte kul ...Peter Citera
greger Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 beror lite på storleken också (jo,här HAR storleken betydelse)men håll den under uppsikt! Citera
Linnex Postat 24 april 2005 Författare Postat 24 april 2005 Nej den ligger inte upp och ner.Jag vågar inte riskera att lägga den i akvariet om inte någon ger klartecken för där kommer jag aldrig att få tag i den.Den är ungefär som en 5 krona. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.