alexochingencarina Postat 24 augusti 2012 Postat 24 augusti 2012 Alltid kul med frågesport, så jag följer andras fotspår:)Gissa bilden och vinn sinularia (gäller väll mest för nya saltisar som vill fylla burken). Sen kan jag ju själv få id på det jag inte vet vad det är;)Veckans fråga. Vad är detta för fisk?Lycka till! Citera
Seahorse Postat 24 augusti 2012 Postat 24 augusti 2012 Jag tänkte vara smart och läsa filnamnet, men det gick inte långt! Citera
alexochingencarina Postat 24 augusti 2012 Författare Postat 24 augusti 2012 Jag tänkte vara smart och läsa filnamnet, men det gick inte långt! Nä, så dum är jag inte! Om inte fisken heter? Citera
alexochingencarina Postat 27 augusti 2012 Författare Postat 27 augusti 2012 Michael och Jesper är vinnare och välkommna att hämta sinularia;) Svaret var ögat på en filfisk (Acreichthys tomentosus). Citera
Edward Postat 27 augusti 2012 Postat 27 augusti 2012 Hah påsåvis Sinularian kan du ge bort till någon behövande Citera
atropos Postat 27 augusti 2012 Postat 27 augusti 2012 Säger det samma ! men det var kul att gissa , finns nog någon annan som gärna vill ha den .Dags för en ny bild , men du kanske inte vil att gamla rävar ska gissa =) ? Citera
alexochingencarina Postat 27 augusti 2012 Författare Postat 27 augusti 2012 Det är klart att gamla rävar också ska gissa. Jag får se det som en utmaning:ler: Nä sinularian får bli till glesare burkar. Kanske skulle bli gladare av en Maxima i vinst;)Ny fråga kommer givetvis i veckan. Citera
atropos Postat 27 augusti 2012 Postat 27 augusti 2012 Det är klart att gamla rävar också ska gissa. Jag får se det som en utmaning:ler: Nä sinularian får bli till glesare burkar. Kanske skulle bli gladare av en Maxima i vinst;)Ny fråga kommer givetvis i veckan.Nej musslor tar jag bara livet av ändå så =) Citera
alexochingencarina Postat 29 augusti 2012 Författare Postat 29 augusti 2012 Okej! Vecka två, fråga två. Nu blir det svårare! Men för att få fler att gissa så slänger jag in en bonus denna vecka. En grön ricordea florida+ sinularaia!Gissa friskt=)Lycka till! Citera
_Manne_ Postat 29 augusti 2012 Postat 29 augusti 2012 Seaturtle! Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
alexochingencarina Postat 29 augusti 2012 Författare Postat 29 augusti 2012 En sköldpadda Jopp!Seaturtle! Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkSamma där!Blev inte så svårt som jag trodde. Får köra ny fråga i morgon!Vid vinst pma mej så löser vi det=) Citera
_Manne_ Postat 29 augusti 2012 Postat 29 augusti 2012 Vad kul.. Då hade man rätt.. HärligtSent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.