akutmottagning Postat 28 augusti 2012 Postat 28 augusti 2012 Vilken sida är bäst att ordna reservdelar till ecotechs produkter? Citera
Laggeman Postat 29 augusti 2012 Postat 29 augusti 2012 www.valfri-handlare-som-säljer-ecotech.comSkämt åsido, men ecotechs egen shop skickar inte till Sverige, inte när jag försökte köpa därifrån iaf, men hör med en handlare som säljer deras produkter, de hjälper säkert mer än gärna till. Citera
akutmottagning Postat 29 augusti 2012 Författare Postat 29 augusti 2012 okej tänkte bara se lite vad saker kostar. tycker jag har ett lite knakande ljud från tordelen vet iofs inte hur dom skall låta det är inte så mycket. konstiga är att om man kör bara tordelen är den nästan ljudlös sen när våtdelen är på låter det måste ha med motståndet på magneterna att göra. Citera
Laggeman Postat 29 augusti 2012 Postat 29 augusti 2012 http://ecotechmarine.com/parts-store/Där har du alla delar. Citera
Fiffe Postat 29 augusti 2012 Postat 29 augusti 2012 Ja det blir ju lite trögare för motorn när den ska dra runt våtdelen.Snurra på propellern om den går lätt, annars kanske det är läge att byta det keramiska lagret i våtdelen.Sen har du en "spacer" i torrdelen som du ställer in beroende på glastjockleken, det kanske kan hjälpa om den är fel. Citera
a.nilson Postat 29 augusti 2012 Postat 29 augusti 2012 Jag beställde mina reservdelar av drakfisken. Snabbt o smidigt. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.