Gurky Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Hur vanligt är det att eremiter gräver ner sig? Skaffade 10 stycken förra veckan och dom första dagarna var dom extremt aktiva med att gå runt och hålla på i sanden (sandvändande eremiter). Nu är i princip alla nergrävda och det enda som syns är deras klor och ögon som sticker upp. Citera
JoWa Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Coolt mina gör inte det, dom går både på sanden och stenen Citera
Gurky Postat 10 september 2012 Författare Postat 10 september 2012 Från era svar tolkar jag det som att det är något som dom ska göra? Citera
alexochingencarina Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Har aldrig haft sanderemiter, men jag har svår att tro att du behöver oroa dej. Sålänge som dom kommer upp ur sanden. Citera
StoffeSwe Postat 10 september 2012 Postat 10 september 2012 Jag köpte några sandvändande eremiter här om dagen som gräver ner sig, ibland ser man bara ögonen sticka upp ur sanden som du säger. Du behöver nog inte oroa dig. Kan för övrigt rekommendera dem, då de gör ett bra jobb med att vända sanden. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.