hbmannen Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 nån som har kört me en sån nån gång..hittade 2 st armaturer på jobbet. tänkte att dom kan man ju ha användning för.. Citera
stigigemla Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Jag har sett någon sådan men reflektorn var gul så den behöver kanske bytas.Reaktordelen var inte särskilt bra inkapslad så den skulle jag inte ha i en inbyggnad.Men det är ju en gratis MH... förlåt två! Citera
hbmannen Postat 29 april 2005 Författare Postat 29 april 2005 mm.. kanske nån annan som vill ha dom.. Citera
Davidm Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 Om du vill bli av med en av dessa så är jag intresserad. Vilken typ av fattning är det på armaturen? Går det att köra MH lampor i dessa?Hör gärna av dig, pm eller mail: davidmalmgren@hotmail.com Citera
hbmannen Postat 6 maj 2005 Författare Postat 6 maj 2005 de e HQI lampor .sockeln e en 2 fattat rör på anabola Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.