wrang Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 Varför tas det ej upp om dessa drivare som finns på markanden som Jolly Maxi LED Driver Hide a litehttp://www.hidealite.se/svenska/led/drivdon.htmlPriset eller är dom inte "ok"----Hittade en själv jag skulle vara intresserad utav. Jolly Maxi Dali Dimkonv. Vår starkaste Jolly nu med Dali-styrning, klarar 1-20st 350mA LED-armaturer. Allt-i-ett-konverter för LED med inbyggd PWM-dimmer. Klarar med en enkel inställning av att driva och ljusreglera de flera typer av LED-ljuskällor, både konstant spänning DC (48V) och konstant ström DC (350, 500, 700, 900 och 1050mA). 1-10st enheter kan länkas och styras från ett eller flera ställen via återfjädrande tryckknapp, potentiometer, 1-10V eller via DSI/Dali. 700mA: Min 1 Max 18st 3W LEDBruksanvisning (PDF) Citera
Lasse Postat 16 september 2012 Postat 16 september 2012 Den bästa jag provat (har 5 st men utan dali) men priset..... Billigast jag sett ca 750 kronorMVH Lasse Citera
wrang Postat 16 september 2012 Författare Postat 16 september 2012 Den bästa jag provat (har 5 st men utan dali) men priset..... Billigast jag sett ca 750 kronorMVH LasseTack, Vore kanon om det funkade å lätt att plugga in i sin GHL dator, har ju ett dali kort Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.