Laggeman Postat 1 november 2012 Postat 1 november 2012 Ifall någon från Södra Skåne ska köra upp till Bioted den närmaste tiden så får ni gärna höra av er, hade behövt hjälp med att få hem en liten pryl.Känns lite så där att behöva betala 90kr i frakt för en pryl som kostar lika mycket. Dessutom finns en minimigräns på ordersumma som jag kommer understiga...Tack på förhand. Citera
patrikk Postat 1 november 2012 Postat 1 november 2012 jag hade kunnat tänka mig att ev. beställa från bioted och jag tror att det som jag vill ha kostar 150-200kr så jag hade kunnat i så fall dela frakten med dig.har inte kollat runt klart om jag kan hittade det från andra till bra pris än men kan återkomma om det är av intresse Citera
Rosdahl Postat 1 november 2012 Postat 1 november 2012 Jag ska upp på Lördag , så jag kan ta med det . Citera
Laggeman Postat 1 november 2012 Författare Postat 1 november 2012 jag hade kunnat tänka mig att ev. beställa från bioted och jag tror att det som jag vill ha kostar 150-200kr så jag hade kunnat i så fall dela frakten med dig.har inte kollat runt klart om jag kan hittade det från andra till bra pris än men kan återkomma om det är av intresseKolla gärna upp vad det landar på så kan vi kanske komma överens ifall inte Jimmy kan ta det.Jag ska upp på Lördag , så jag kan ta med det .Det låter prima Jimmy, kör du förbi Lomma på vägen ner igen? Alltså längs E6'an? Citera
patrikk Postat 1 november 2012 Postat 1 november 2012 Mina saker är beställningsvara så så ta du det med jimmy om det går. Citera
Laggeman Postat 5 november 2012 Författare Postat 5 november 2012 Jag tackar Rosdahl för hjälpen! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.