pegekin Postat 4 november 2012 Dela Postat 4 november 2012 Går det att ha Picassofisk och Sps tillsammans ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MarinaS Postat 4 november 2012 Dela Postat 4 november 2012 Jag har ju mest lps men jag har haft och har fortfarande lite sps och det har aldrig varit något problem, ända problem är att han ibland inte gillar de ställen jag väljer för nya koraller och då puttar han ner dom men med lite mat glömmer han snabbt bort den nya korallen ^. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 4 november 2012 Dela Postat 4 november 2012 Min erfarenhet av tryckare är att dom gillar att tugga på allat som går att tugga på. Så även en sps eller liknande. Men jag tror inte att dem äter på korallen. Så dem kan ju förstöra fina koraller! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.