Blåbert Postat 13 november 2012 Författare Postat 13 november 2012 Olej, då vräker jag i resten av vattnet ilväll och drar igång returpumpen ocksåHar du märkt samma sak med andra batcher av RB? Citera
Colan Postat 13 november 2012 Postat 13 november 2012 Nej, det här är första gången. Har fått det med TM Pro Reef dock. Citera
Kjelle Postat 13 november 2012 Postat 13 november 2012 Det tar ju alltid X-antal dagar och få vattnet och klarna. Så jag förstår inte din oro. Däremot stoppa inte i någon levande sten innan det klarnat och innan du vet vilken densitet du har. Beräkna 10 dagar innan du stoppar i levande sten och inget ljus på heller under den tiden.Sent from my iPhone 5 using Tapatalk HD Citera
Blåbert Postat 13 november 2012 Författare Postat 13 november 2012 Okej, jag känner lugnet... Det får gå mån becka till då. I mprgon bitti har jag vatten nog att få snurr på allt, så får se om det klarnar under dagen.... Citera
Blåbert Postat 14 november 2012 Författare Postat 14 november 2012 Nu är det full volym med vatten i. Jag har förhoppningar om att kalket lägger sig i sumpen innan bubbelfällan, där blrde det vara enklare att ta hand om. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.