Gå till innehåll

magnefica som gömmer sig??


hbmannen

Rekommenderade inlägg

har haft en magnefica ett tag nu å den har mått kanon å ser iof fortfarande bra ut, men ja bestämde mig för att inte använda mina T5:or längre för att ja har märkt att ja fått algtillväxt av dom, så nu kör ja bara med MH. de var efter släckningen av t5:orna som den gömmde sig.. varför.?? dom gillar väl ljus å borde väl isåfall vandra närmare ytan å inte krypa in under en sten i mörkret...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

2 dagar är ingen fara. Den märkte nog bara av förändringen och fick ett "anemon ryck". Måste säga att jag tycker inte anemoner verkar vara direkt smarta, men det är inte någon som påstått det heller. Ha ha!

:skrattar: :skrattar: :skrattar:

då kan man luta sig tillbax å se va som händer.. bör man plocka fram den efter ett tag ifall den inte tittar fram?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

:skrattar: :skrattar: :skrattar:

då kan man luta sig tillbax å se va som händer.. bör man plocka fram den efter ett tag ifall den inte tittar fram?

Undrar om inte anemoner sköter sig bäst själva? Någon som vet?

Min haddoni anemon gömde sig i också två dagar nu i veckan förresten. I förrgår kröp den fram och nu har den klättrat och satt sig högst upp på en sten, ca 10 cm under vattenytan. :kram:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...