mamadubba Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 Finns det någon svensk webbutik som säljer DYI Led i stil med rapidled och groupbuyled? Det verkar ju finnas en marknad, lite konstigt om ingen tagit in det i sortimentet? Har googlat runt i veckor men hittar ingenting. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mikoto Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 Stigigemlas affär Oceanakvarium har dioder och drivare i alla fall, dioderna till väldigt bra priser. http://oceanakvarium.se/?category=pages/zprislista&page=bygg%20sjalv Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 Dessutom är han kunnig och vet va man behöver för grejer. Det har jag haft mycke nytta av när jag byggde då jag hade noll kunskap när jag började. Kolla min tråd så förstår du vad jag menar. All heder till den mannen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mamadubba Postat 20 november 2012 Författare Dela Postat 20 november 2012 Ja där fanns ju lite grann. Fast det var ju inte någon webshop. Men det är bra information, man kan ju ringa och beställa och få lite input samtidigt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 20 november 2012 Dela Postat 20 november 2012 Du kan nog lägga ett mail så skickar han. Eller som sagt ringa Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.