Gå till innehåll

På väg ner i landet


Tedb

Rekommenderade inlägg

SÅ då bär det iväg om en halvtimme ner till Helsingborg å hämta upp mina nyinförskaffade innevånare. En hummer en ormsjöstjärna ett gäng sniglar å några räkor. Tänkte stanna till i Halmstad å kolla in affären i söndrum på vägen såg på deras hemsida att dom sålde tjusiga gorgoner kanske blir nåt litet sånt med svårt å hålla sig när man är ute å kikar runt hehe.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Min lilla dagstripp gick fint var å hämtade djuren hos Bobbafett sedan åkte jag en sväng till Lomma å bytte där en sjögurka och en ormsjöstjärna jag köpt av Bobbafett mot 20 turbosniglar. Sedan vände jag uppåt åch stannade till hos Söndrums zoologiskamöttes där av två trevliga Killar de hade inte speciellt mycket i karen men de gjorde inget var mest där för att kika ändå. De nämnde att till hösten skulle vi få en grossist här på västkusten inom korall å fisk å de låter ju lysande. Första gången jag hört det hoppas det ligger nåt i det Så vi kan få lite fina stenkoraller på denna sidan med hehe. Sedan hem, koppa i djuren den lilla Hummern hittade en grotta med en gång helt perfekt så den var synlig hela tiden från ett håll iallafall. Senare i natt när jag gick förbi karet då såg jag hur Zoidberg "hummern" gick längs rutan.... få se om han syns till idag.

MVH

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...