Gå till innehåll

Led belysning rsm 250


Liljegren87

Rekommenderade inlägg

Som jag skrev i rubriken så funderar ja på att försöka skaffa led till mitt rsm istället för att lägga pengar på nya lysrör.

Min fråga lyder dock vad ni tror om detta paket http://www.aquastyleonline.com/products/72--LEDs--DIY-Dimmable-Kit.html är 72 led paketet från aqua style online. Vet att detta har vart uppe innan så kanske blir lite tjatigt att fråga igen som många andra redan gjort. Men skulle vilja veta vilken combo ni skulle välja med färgerna, självklart vill ja ha det så snyggt som möjligt och älskat blå ljuset med kanske lite rött och lila i. Som kylning så har ja precis vart i huven och satt ditt två näst intill nya original fläktarna samt två av annat märke så ljusrören får bra med kylning som det är så borde ju räcka tycker man. Men som sakt det jag är mest nyfiken på är vilken färg combo som ni tycker är snyggast och lägg gärna upp bilder om ni har några. Tack o trevlig helg alles.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...