kalleT Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 Hej, skrev ett inlägg nyss och kunde inte få till radbyte i inlägget. Såg sedan i en annan tråd att fler har samma problem. Varför har det blivit såhär? /Kalle Citera
Reuben Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 Hade samma problem tidigare idag, trodde det var mitt tangentbord som hade gett upp men verkar vara en bugg i forum mjukvaran. Löste sig dock med en omstart av browsern. Jag körde IE10 då med windows 8, kan det vara det du kör också? Citera
Benighted Postat 27 november 2012 Postat 27 november 2012 Tack för ditt meddelande, vi behöver mer information om vi ska kunna lokalisera vad det beror på, det är sannolikt nånting som ligger i gränssnittet mellan forummjukvaran och webbläsaren, kan du ge mer information om vilken webbläsare och operativsystem du använder, gärna även flash-version... Det är första gången jag hör om dessa problem så är det nånting ni har uppdaterat senaste tiden så är det högintressant. Vi har inte ändrat nånting i forummjukvaran på relativt länge så om det blivit nått kompatibilitetsproblem borde det bero på webbläsaren.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.