Klubbsson Postat 26 maj 2005 Postat 26 maj 2005 Jag köpte en sandvändare i Lördags och nu har han fått 3 av sina ben uppkäkade. Men av vem? jag har 3 clowner, en gul kirurg, en scopas, salaris, en devärgkejsare ,Plectorhinchus chaetodonoides (läppfisk) klo och putsar räkor, en bunt blå eremiter, en stor sjögurka, en liten sjöborre och en anemon.Ska jag slänga den i sumpen eller låta den ligga kvar i karet? i sumpen har jag en grönormis och en liten krabba Citera
petrol Postat 26 maj 2005 Postat 26 maj 2005 Sweetlippsen ligger risigt till.. http://www.liveaquaria.com/product/prod_Display.cfm?pCatId=180Vad är det för sjöborre du har? Har läst någonstans att Vissa äter stjärnor.. Citera
Klubbsson Postat 26 maj 2005 Författare Postat 26 maj 2005 Mummel..... fiskhandlarn lovade att den inte skulle äta något i mitt kar eller vara stygg mot andra firrar. Jag har ingen koll på vad det är för sjöborre, liten och svart men den rör inte mina små vita sjöstjärnor som jag har ett stort antal av. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.