Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 85
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Postat
En glad nyhet är att min morish har börjat äta men endast fryst artemia. Och så pickar han liye från stenen då och då med :D

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Vad skoj!!! Tyvärr har min ena gått bort :-(

Försöker fånga Koranen nu, han har jagat den ända sen jag stoppade in dom i karet...

Postat
Vad skoj!!! Tyvärr har min ena gått bort :-(

Försöker fånga Koranen nu, han har jagat den ända sen jag stoppade in dom i karet...

Vad ska du göra med koranen då? Tråkigt att den inte klara sig. Var det den som inte åt som dog?

Postat

Då befinner jag mig på malmö kk sen igår kväll ovh kommer göra det ett par dagar framåt. Så ta hand om något saltkar där hemma nu e ju ej möjligt. Får se om något dött eller så när jag e tillbaka i hemmet. Trevlig vecka :)

• 2 veckor senare...
Postat

Har nu sålt mitt kar och införskaffat ett aquel reefmax med led istället. Tänkte att mindre blir lättare och billigare nu när vi blivit föräldrar till ännu en till flicka :)

• 2 veckor senare...
Postat

Ja det går bra. Men fick koppla förbi akvariedatorn för den fick jag inte igång. Vet inte vad det kan vara för fel. Och eftersom el inte är min grej så vill jag inte försöka få rätt på det själv. Men annars tuffar karet på bra tycker jag :D

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...