ikola Postat 21 augusti 2013 Postat 21 augusti 2013 Vad roligt att få se leken. Nyfiken Mandarin också Citera
bjomat Postat 21 augusti 2013 Författare Postat 21 augusti 2013 Vad roligt att få se leken. Nyfiken Mandarin ocksåJa den såg lite sugen ut.... Med vänlig hälsning, Björn Citera
bjomat Postat 2 november 2013 Författare Postat 2 november 2013 Nu har burken varit i garaget i två månader bredvid min nya sump. Gör inte så mycket utan det tuggar på och växer rätt rejält. En ganska stor del av korallerna har fått flytta upp till det nya karet men en hel del kvar i rsm:et. Tog mig tid och fraggade ett tiotal sps fraggar igår. Flavecensen och hepatusen är de fiskar som fått flytta till större och det märks verkligen att det trivs med det Jag är lite osäker på vad jag ska göra med burken... Fraggkar/sälja/mjukisburk...tiden får utvisa det. Tror min kära sambo vill sälja men vi får se På G att starta ny tråd med nya burken - ett system på ca 900L med sump i källaren och varit igång ca en månad. Idag var jag på triton och köpte bla två favoriter - zebrasoma xanthurus och centropyge loricula. Kul att börja köpa levande igen Trevlig helg till er alla!Med vänlig hälsning, Björn Citera
bjomat Postat 20 oktober 2014 Författare Postat 20 oktober 2014 Nu har akvariet fått en ny ägare så det här får bli sista posten. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.