Gå till innehåll

Förslag: sg stödmedlem sg annonsör


hagbard

Rekommenderade inlägg

Jag som stödmedlem skulle vilja ha ett underforum om att köpa tillbehör från sg:s annonsörer genom att ställa köp/önskan direkt till alla samtidigt!

jag vingade ut det häromdan på forumet men tror inte det uppmärksammades!

Exemplet då var att jag ville köpa en pump av ett visst märke...önskan vore då att en annonsör svarar mig vad han/hon vill ha för det inklusive frakt.Smidigt!

Kanske till ett nize pris bara för att man väljer någon av er och för att man stödjer denna sajt!Affären görs upp via pm funktionen.Inga svar i forumet utan pm direkt till stödmedlemmen,enda svaret som kan vara i forumet:...du har fått ett förslag hagbard från ......... ab!Fin reklam om inte annat!Sen är det upp till mig att nappa eller inte.

Alltså man frågar alla annonsörer! Vad man önskar! man får svar från någon driftig företagare och man gör slag i saken eller avstår...enkelt...ordern kan ju ligga en vecka eller 2..sen är det lite upp till annonsören o svara...Är det ett dumt förslag? såg att en annonsör slutar här för att han inte fått det genomslag han önskade tex..så? skulle det skada med denna funktion?...en del företagare kanske också övar upp färdigheten att skicka grejjer ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte bara skicka ett PM till annonsören och fråga???

Jo visst!Men praxis i gemen kan väl kanske vara att annonsören här inte kanske ens får ordern? Jag tjänar på det!SG tjänar på det! annonsören tjänar på det!

Och framför allt så är det väl inte till någon skada?Upp till varje annonsör att lämna ett saftigt erbjudande om det jag vill ha!:ler: skiljer det bara några kronor om kvaliten är likvärdig så köper jag givetvis av er som annonserar här!Eller jag frågar här först innan jag gör något annat...sitter liksom i ryggmärgen efter ett tag så man inte gör bort sig o beställer någon annanstans på the world wide web!:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...