Gå till innehåll

Newbie med RSM 250


MaddeI

Rekommenderade inlägg

  • Svar 62
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Ser riktigt bra it Madde ! La märke till tapetumen nästan längst upp mot bakgrunden också

Mvh Manne

Tack så mycket, Manne! :) Ja, den har tydligen hittat sin plats nu. Den syns ju dock bara om man tittar från sidan in i karet, men den klamrar sig fast som berget så det går inte att flytta den heller. :/

/Madde

Snyggt inrett, filmat och redigerat Madde!

Mvh Tribiani / Daniel

Stort tack, Daniel! :)

/Madde

Ser fint ut!

Tackar, Bjarne! :)

/Madde

Vilken läcker film! Otroligt läcker med de övergångarna .

Oj! Tack så jättemycket, Kerstin! :woooow:

/Madde

Riktigt riktigt snygg film på ett vackert akvarium.

Helt klart en av de bästa filmer jag sett här på guiden, vilket jobb du lagt ner på klippningen

Wow, Larry! Vilken komplimang!:smiley9: Hjärtligt tack! :woooow:

/Madde

-Tummen upp grym film. Gillar air :smiley20:

Stort tack, Magnus! :woooow:

/Madde

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Karet rullar på. En putsarräka och den skadade Bangaiien har tyvärr kastat in handduken, men annars lever allt. Jag antar att räkan inte lever längre i alla fall, för jag har inte sett den på flera dagar. Trist, för den har varit med sen jag startade första lilla nanot och va därmed "äldst" i besättningen. :/

Lite nya flaggar har tillkommit. Har inte kort på alla än, men bjuder på lite bilder, både på ett par nya, och några som funnits lite längre i karet. Det växer inte så snabbt, men det dör inte heller.

post-5681-14468929028275_thumb.jpg

/Madde

post-5681-14468929026565_thumb.jpg

post-5681-14468929027026_thumb.jpg

post-5681-14468929027326_thumb.jpg

post-5681-14468929027681_thumb.jpg

post-5681-14468929028052_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vad synd med räkan. Man fäster sig ju allt lite vid dem som varit med länge. Kan bara säga som vanligt....väldigt fina bilder. Klarade sig allt från Göteborg?

Mvh Tribiani / Daniel

Tack så mycket Daniel! :) Jo, man gör ju det. Speciellt när de är sällskapliga dessutom...

Ja, allt har klarat sig hittills av mina saker iaf. Hoppas Krilles har gjort det oxå!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt härliga bilder!!! Men va inte säker på att räkan är borta, va själv av med min putsare i veckor innan han visade sig igen ;)

Tack så mycket Oscar! :)

Då hoppas jag att min oxå bara tagit en paus från rampljuset och återkommer när han känner sig redo. Hoppas kan man ju i alla fall... :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...