Olle Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Hejsan,Satt och kollade i mitt nystartade Akvarium som vanligt när jag såg denna grej som vecklade ut sej. när det kommer en fisk för nära drar den i hop sej för att sedan komma ut igen.Den syns lite dåligt för den är nästan genomskinlig. Men den är till höger om den lite vitare stenen. Citera
Olle Postat 14 december 2012 Författare Postat 14 december 2012 Tack för det. Förökar sej dom eller är det inget man vill ha i burken?? Citera
atropos Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Dom brukar kunna föröka sig ganska bra om man inte har någon fisk som äter upp dom Tycker dom är ett trevligt inslag i karet som filtrerar vatten Så enligt min mening så behåll dom! Citera
Olle Postat 14 december 2012 Författare Postat 14 december 2012 Tack alla för hjälpen. Då hoppas jag att dom förökar sej. Citera
loopmannen Postat 14 december 2012 Postat 14 december 2012 Behåll dem, de är härliga, vackra och nyttiga. Citera
Olle Postat 14 december 2012 Författare Postat 14 december 2012 Behåll dem, de är härliga, vackra och nyttiga.Det ska jag absolut göra. Dom följde med dom levande stenarna så det är bra att man kan få något gratis hi hi Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.