Gå till innehåll

Dags för ett till! - 120 l


MartinForsström

Rekommenderade inlägg

  • Svar 102
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Idag har jag firat min hobbyistiska nytändning genom att köpa två små fina fraggar av shreek. Efter att ha sett ett 3,2 meters kar live kan man konstatera att ens egen lilla såskopp lämnar en del att önska. Men det ska nog bli fint här hemma med. Och, man tager vad man haver.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Idag har jag varit och inhandlat två eremiter och ett gäng stenar. Jag blev lite inspirerad sist jag var på lustgården zoo och hittade en låda med flak av död sten. Bakgrund tänkte jag och idag köpte jag på mig tre kilo. Det täckte inte riktigt baksidan men det gav ändå ett betydligt trevligare intryck än mina halvt avskrapade kalkalger som var alternativet. Utöver detta gick jag emot min kronregel som satte upp vid uppstarten. Jag köpte en liten a. ocellaris. Jag tycker ju att de är förbaskat charmiga men jag har länge känt att det är lite som att köra v70 och lyssna på The Boss. Inget fel i det egentligen, men man vill ju gärna komma med nåt nytt. Ungarna var i alla fall asnöjda och jag tycker att de har en rackarns hypnotisk svansföring de små liven.

Skickat från min LG-D802 via Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Det har börjat hända lite i karet sen jag ryckte upp mig. På gott och ont får man nog påstå. Korallerna växer och har börjat få bättre färg. Tyvärr gäller detsamma en ganska rejäl tuss med nån alg. Men men. Det är väl bara att skörda skörda skörda. Det är grymmt kul att vara igång igen i alla fall.

Skickat från min LG-D802 via Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...