MartinForsström Postat 16 februari 2014 Författare Postat 16 februari 2014 Såhär ser det ut på kvällskvisten. Man skulle få ner lite mer koraller bara. Annars känns det trivsamt. Skickat från min LG-D802 via Tapatalk Citera
MartinForsström Postat 12 mars 2014 Författare Postat 12 mars 2014 Karet puttrar på. En hektisk tid på jobbet har gjort att skötseln begränsats till vattenbyten och att dumglo. Jag kan konstatera att näringsvärdena börjar knata lite sakta uppåt men fortfarande håller sig låga. Det har hittills resulterat i att en montipora totalhavererat och begränsats till några tussar (visserligen med betydligt bättre färg än innan) samt att alla andra koraller fått klarare färger. Jag funderar så smått på att bygga en egen ledramp med lite mer rött i för att få fram lite fler färger i karet. Skickat från min LG-D802 via Tapatalk Citera
MartinForsström Postat 21 mars 2014 Författare Postat 21 mars 2014 Igår kväll var jag och kompletterade fiskbeståndet. En scooter och en okinawagobi blev det. Otroligt charmiga firrar.Skickat från min LG-D802 via Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.