akutmottagning Postat 5 januari 2013 Postat 5 januari 2013 måste ha något som äter lite på 2 av mina spser vävnaden försvan på foten på min pocillopora på under 2 timmar detta har hänt på den innan och läkt samma sak i en acro mitt i den sen slutat tvärt.salthalt 1.025har massa amå astre sjösjärnor inga djur som äter koralleralla värden är bra 0 phosfat 5 nitrat 450ca 7kh 1400mg.kan sånthär hända utan någon ytte påverkan? Citera
Benighted Postat 5 januari 2013 Postat 5 januari 2013 Små sjöstjärnor kan attackera koraller om de är av fel sort... så fanns det några i närheten när det skedde så skulle det vara mina primära misstänkta... Citera
Thell_gti Postat 5 januari 2013 Postat 5 januari 2013 yes. jag plockade en stjärna som satt och åt knappar igår i mitt kar. Citera
stigigemla Postat 5 januari 2013 Postat 5 januari 2013 Hittar du fler stjärnor som äter knappar är jag mycket intresserad. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.