Postat 23 oktober 201311 år Författare Nu har Bangaihannen tuggat i 18 dygn.Yngelkaret har nu fått både LS och en skummare.
Postat 26 oktober 201311 år Författare tusan va det växer. använder du anabola ellerHa ha Jag visar ju bara de som växer
Postat 26 oktober 201311 år Författare Nä. Inte fått nåtBild på en mussla bl annatskickar den igen nu
Postat 28 oktober 201311 år Författare Yngel igenJag gick kl 02.15 inatt o fångade upp Bangaihannen.La över honom i yngelkaret utan att han spottade.I morse var 3 st utsläppta men han har många kvar.Sticker hem på lunchen o kollar läget igen.
Postat 28 oktober 201311 år Spännande med yngel! :-D hoppas det går vägen känner att jag är superdålig på att skriva i min egen tråd
Postat 28 oktober 201311 år kul med nya små ) Hoppas dom nya små klarar sig tack för anemonen, den har hittat sin plats nu och min clown har bosatt sig i den
Postat 29 oktober 201311 år Författare Nu har min hanne släppt ut drygt 30 yngel.Han har fortfarande ca 10 st kvar.
Postat 29 oktober 201311 år Författare Vad hände? Va det rea på musslor i Karlstad eller???Det kan nog vara värt en resa till Karlstad för dig nu Alex,finns mycket här att handla härjag kan bju på kaffe också
Postat 29 oktober 201311 år Författare Snygg mussla och riktigt läckert med de små Med vänlig hälsning, BjörnJa den var så fin att jag inte kunde låta bli den.De små är helt underbara att titta på
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.