Gå till innehåll

Radion XR30w Gen 2


Saltabiten

Rekommenderade inlägg

Hej på er,

Sitter och kollar lite på att uppdatera belysningen till LED och fastnade lite för EcoTech Radion XR30W. Surfade runt lite och såg att en uppdaterad version, generation 2, finns i staterna, är det någon här som vet något om när den kommer till Europa/Sverige?

Med vänliga hälsningar

Viktor

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den skall komma i januari är det sagt tidigare. Så håll ut, den kommer inom kort. Varför radion om man får fråga? Mkt kosing för den watt mängd man får.

Min belysning får gärna dra 1w, bara den gör mina koraller nöjda så är jag glad:ler:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också kikat på denna ramp och gillar verkligen att det är ett större färgspektra nu mot den äldre Radion. Funderar dock på om det är rätt att så många watt ska komma från två punkter. Det blir lite mh-effekt. Det har alltid varit lysrörens fördel, att det kommer ljus över en större yta. Men jag tror nog att det kommer att vara kanonljus!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...

en fundering jag har..hur många bör jag ha?skulle gissa på 2st och hur bra funkar dom på djupet?

har en kub som e 80cm vatten ca75cm djupt, vill kunna belysa hela burken.

har idag 250W mh e40sockel + 2 blå T5 känns lite mörkt när man ser andras burkar

sen har jag fått lite för kärlek till just radion, även om nya razorn e lite lockande oxå

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...