Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat
Funderade med först på att bygga en overflow box, men blir att borra karet, vill ju även ha ett så tyst system som möjligt :)

jo samma här :) ska ha mitt i sovrummet med så, så tyst som möjligt gäller :) bara pumpar och sånt man ska hitta med :)

Postat
jo samma här :) ska ha mitt i sovrummet med så, så tyst som möjligt gäller :) bara pumpar och sånt man ska hitta med :)

Ja ska det stå i sovrummet så måste det ju vara tyst, jag har en koralia nano 1600l/h i detta och det cirkulerar bra :)

Postat
fint fint då ju :) men tycker då får ha upp lite fler bilder på karet här nu så man får se lite :)

Du ska få ett par bilder ikväll när jag kommer hem, det har kommit endel nytt ;)

Postat

Lite bilder på vad som kommit i karet!

Två små percula clowner.

IMG_0053.jpg

Euphyllia, inte helt utslagen.

IMG_0051.jpg

Vet inte namnet på denna?

IMG_0049.jpg

Kan inte namn på denna heller?

IMG_0050.jpg

Det var väl det som kommit i än sålänge, dåliga bilder då jag bara har min ajfån.

Postat
roligt med lite liv i karet med :)

hur gick det med inbyggnationen av karet som du skulle göra? :)

Ja visst är det kul med lite liv i det, ska strax göra klart inbyggnaden, har varit mycket annat just nu då jag och tanten precis är nyinflyttade i lägenheten, men nu är allt på sin plats så nu har jag lite tid över till karet, kommer även en till tråd till då vi ska ha ett större kar i vardagsrummet, men detta ska bli klart först innan det händer något med det :)
Postat
Ja visst är det kul med lite liv i det, ska strax göra klart inbyggnaden, har varit mycket annat just nu då jag och tanten precis är nyinflyttade i lägenheten, men nu är allt på sin plats så nu har jag lite tid över till karet, kommer även en till tråd till då vi ska ha ett större kar i vardagsrummet, men detta ska bli klart först innan det händer något med det :)

okej ska bli kul att se :)

• Skapa Ny...