fredrikosterby Postat 2 februari 2013 Postat 2 februari 2013 Funderade med först på att bygga en overflow box, men blir att borra karet, vill ju även ha ett så tyst system som möjligt jo samma här ska ha mitt i sovrummet med så, så tyst som möjligt gäller bara pumpar och sånt man ska hitta med
Saltwaters Postat 2 februari 2013 Författare Postat 2 februari 2013 jo samma här ska ha mitt i sovrummet med så, så tyst som möjligt gäller bara pumpar och sånt man ska hitta med Ja ska det stå i sovrummet så måste det ju vara tyst, jag har en koralia nano 1600l/h i detta och det cirkulerar bra
fredrikosterby Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 Ja ska det stå i sovrummet så måste det ju vara tyst, jag har en koralia nano 1600l/h i detta och det cirkulerar bra jo är koralian tyst? ska skaffa mig två stycken tänkte jag
Saltwaters Postat 3 februari 2013 Författare Postat 3 februari 2013 jo är koralian tyst? ska skaffa mig två stycken tänkte jag Har testat stänga all annan teknik och enbart kört koralian, o den hörs inte
fredrikosterby Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 Har testat stänga all annan teknik och enbart kört koralian, o den hörs inte okej det är ju riktigt gott den va inte så stor heller va?
Saltwaters Postat 3 februari 2013 Författare Postat 3 februari 2013 okej det är ju riktigt gott den va inte så stor heller va? Nej den var riktigt liten, enkel att bygga in i revet om man vill det
fredrikosterby Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 Nej den var riktigt liten, enkel att bygga in i revet om man vill det fint fint då ju men tycker då får ha upp lite fler bilder på karet här nu så man får se lite
Saltwaters Postat 3 februari 2013 Författare Postat 3 februari 2013 fint fint då ju men tycker då får ha upp lite fler bilder på karet här nu så man får se lite Du ska få ett par bilder ikväll när jag kommer hem, det har kommit endel nytt
fredrikosterby Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 Du ska få ett par bilder ikväll när jag kommer hem, det har kommit endel nytt perfekt så får man lite mer att drömma om
Saltwaters Postat 3 februari 2013 Författare Postat 3 februari 2013 Lite bilder på vad som kommit i karet!Två små percula clowner.Euphyllia, inte helt utslagen.Vet inte namnet på denna?Kan inte namn på denna heller?Det var väl det som kommit i än sålänge, dåliga bilder då jag bara har min ajfån.
fredrikosterby Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 roligt med lite liv i karet med hur gick det med inbyggnationen av karet som du skulle göra?
Saltwaters Postat 3 februari 2013 Författare Postat 3 februari 2013 roligt med lite liv i karet med hur gick det med inbyggnationen av karet som du skulle göra? Ja visst är det kul med lite liv i det, ska strax göra klart inbyggnaden, har varit mycket annat just nu då jag och tanten precis är nyinflyttade i lägenheten, men nu är allt på sin plats så nu har jag lite tid över till karet, kommer även en till tråd till då vi ska ha ett större kar i vardagsrummet, men detta ska bli klart först innan det händer något med det
fredrikosterby Postat 4 februari 2013 Postat 4 februari 2013 Ja visst är det kul med lite liv i det, ska strax göra klart inbyggnaden, har varit mycket annat just nu då jag och tanten precis är nyinflyttade i lägenheten, men nu är allt på sin plats så nu har jag lite tid över till karet, kommer även en till tråd till då vi ska ha ett större kar i vardagsrummet, men detta ska bli klart först innan det händer något med det okej ska bli kul att se
Saltwaters Postat 9 februari 2013 Författare Postat 9 februari 2013 Karet tuffar på som vanligt, har inte kommit i något nytt och har heller inte gjort klart inbyggnaden, men imorgon blir det ett vattenbyte på 5l.
Rekommenderade inlägg