byggarebob Postat 28 februari 2013 Författare Postat 28 februari 2013 Ja daniel, men e rätt lessen..Bästa bilden ja får fram med mobil,,ligger i håven för att få va i fred men de e nog kört..hoppas påförståelse imorrn när jag ska visa den,, jag har gjort allt rätt denna gång, men den va nog inte hundra, fan man inte såg de i affären..
jimmy Postat 28 februari 2013 Postat 28 februari 2013 tror du ska vänta med att skaffa en ny ett tag. det är en svår fisk som kräver lite tyvärr inte den bästa nybörjafisken
byggarebob Postat 2 mars 2013 Författare Postat 2 mars 2013 Blir nog några kirurger..fick en ist för den skadade/döda..De kallar jag service...
byggarebob Postat 5 mars 2013 Författare Postat 5 mars 2013 Ja allt rullar på just nu..hoppas det fortsätter så..Får se när de dyker upp lila pluppar..tar nog sin tid..mer sten ska i å mer korall
byggarebob Postat 6 mars 2013 Författare Postat 6 mars 2013 Ja det hade vart trvligt...kan pm.a å bestämma tid..La den stora stenen med svamp i refugien på sandbotten.
byggarebob Postat 6 mars 2013 Författare Postat 6 mars 2013 Tycker ett litet klipp vore på sin plats..här är de matdax, idag blev de flingor, varrierar med marinmix, artemia http://www.youtube.com/watch?v=X8akHJAmtAw&feature=youtu.be
byggarebob Postat 12 mars 2013 Författare Postat 12 mars 2013 Lägger upp bild på min nya anemon, trivs kanon om ja tolkar den rätt..Här tesdade jag att stödmata med artemia, oj va den gillade det..drog ihop sejå markerade liksom att stick detta e min mat...haha
Heske Postat 12 mars 2013 Postat 12 mars 2013 Har du inte testat o ge den tinade räkor så gör det! Min va lite tveksam i början men nu omfamnar den pincetten och i princip drar till sig räkan ur pincetten
byggarebob Postat 21 mars 2013 Författare Postat 21 mars 2013 Gröna fina, men växt knappt, tar väl sin tid...blev en rör eremit igår, liten skit..haha..Hoppas på att clownerna ska få till de snart...e på g men inga ägg/yngel än.Ev funderar ja på att om organisera, efter påtryckning i fam...hehe.Blir mer å mer sugen på ett rsm 250, mer lagom då jag lägger vår å sommar på bilen...mer lättskött, får se hur de blir.
Rekommenderade inlägg