Aquaguy Postat 26 januari 2013 Postat 26 januari 2013 Efter alla rekomendationer från att börja med minst 100 liter börja jag med 5 liters pico . För cirkulation har jag en aquaclear10 lite för stor då den pumpar runt 300 liter timmen men har den inte på full effekt så går bra. Gruset är engelsk sjö sten riktigt bra storlek för picos. 0,7 kg LS full med kalkalger! Annars har jag två dvärg eremitkrabbor i. Har inte hittat några fraggar i närheten där jag bor än men är det någon i Skövde området som har något att sälja så säg till är intresserad av det mesta. Picot har varit igång i ung en månad nu så är sugen på nån koral. Citera
Namnbrist Postat 27 januari 2013 Postat 27 januari 2013 Jadu...vad ska man säga? Känns som att du skämtar faktiskt.Ber om ursäkt om så inte är fallet Citera
Namnbrist Postat 27 januari 2013 Postat 27 januari 2013 Engelsk sjösten, liten plastbalja med slutet lock+glödlampsljus.Kan ju aldrig sluta väl det där 8) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.