ppihlstrom Postat 29 januari 2013 Dela Postat 29 januari 2013 Det verkar nu klart att den håller på att dela sig, tog detta suddiga kort inatt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Postat 29 januari 2013 Dela Postat 29 januari 2013 grattis då har du snart 2 hoppas dem finner ro snart jobbigt när de rör på sig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Piraterna Postat 29 januari 2013 Dela Postat 29 januari 2013 grattis, blev du "pappa"? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ppihlstrom Postat 29 januari 2013 Författare Dela Postat 29 januari 2013 Hmm, inte än, det är i varje fall inte färdigt än. Den har ju som synes två distinkta fötter, men toppen hänger fortfarande ihop. Jag vet inte hur länge den håller på på detta viset, jag har aldrig haft en anemon som delat på sig tidigare. Det enda den gjort idag verkar det som, är att den har krupit in med större delen av kroppen, upp och ner inne i en grotta, hängandes från taket. Clownerna är där och bökar runt som aldrig förr, och de tentakler som sticker ut ser uppblåsta och fina ut... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wigge Postat 29 januari 2013 Dela Postat 29 januari 2013 ska du inte behålla båda om den delar sig så hör av dig till mig så köper jag gärna den av dig! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ppihlstrom Postat 29 januari 2013 Författare Dela Postat 29 januari 2013 Ok, jag vill se vad de hittar på först, men jag tror inte att jag har plats för två, så att så länge båda klarar sig och så, så kan jag sälja den ena (lita att ta ut i förskott, men ändå) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Piraterna Postat 29 januari 2013 Dela Postat 29 januari 2013 Om du har tur så stannar den med foten i grottan sedan. Inte ovanligt att de stannar väldigt tätt trots att de delat sig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kvalle Postat 29 januari 2013 Dela Postat 29 januari 2013 gillade din anemons utseende undrar vad det är för art? hoppas det går vägen för dig med din Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kvalle Postat 31 januari 2013 Dela Postat 31 januari 2013 skrev tydligen vid fel tid punkt;) gillade din anemons utseende undrar vad det är för art? hoppas det går vägen för dig med din Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ppihlstrom Postat 31 januari 2013 Författare Dela Postat 31 januari 2013 tack, jo den är fin. Jag har ingen aning om vad den heter...som läget är nu så sitter den inne i grottan, några tentakler sticker ut, men långt ifrån alla. Hur delningen gått är omöjligt att säga med mindre än att jag river ner halva inredningen, vilket inte är aktuellt, iallafall inte än... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ppihlstrom Postat 2 februari 2013 Författare Dela Postat 2 februari 2013 En fråga angående Anemoner... Om den inte trivs på en plats så flyttar den sig, eller hur? Och den behöver bra ljus för att trivas...? Min har satt sig upp och ner i en grotta, alltså väldigt lite ljus... Men den flyttar inte på sig... Ska jag vara orolig, och börja pilla/flytta på den, eller bara låta den vara och hoppas att den kommer fram? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.