Henrik.Å Postat 17 februari 2007 Postat 17 februari 2007 tycker inte den ska tas bort, bra att få in tankar och lösningar på styrning av ett akvarium.Det är någonting som alla vi kan ha nytta utav han har ju fokuserat på teknikdelen av sitt bygge även om det är ett sötvattenskar. Tråden ska vara kvarBra jobbat Foppa, riktigt imponerande!Ser också framemot att läsa om ditt saltkar någon gång i framtiden Citera
Raketforskaren Postat 17 februari 2007 Postat 17 februari 2007 Jag tycker också tråden kan ligga kvar. Den ligger ju under "Teknik>Hemmabyggen", och tekniken skulle väl kunna appliceras på ett saltkar också. Citera
norsken Postat 17 februari 2007 Postat 17 februari 2007 Jo jo alla får jo ha sina meningar och jag står fast vid min. Citera
defdac Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 I can detect high levels of Epic Win in this thread... Citera
liljeros Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 tokiga byggen har man ju sätt, men vafan tyckte jag var wild and crazy när jag byggde tidvatten =) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.