Namnbrist Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 Hämta upp koraller idag, vid plantering i min burk såg jag att calendrium börjat vitna vid roten.Den är rosa i grunden&gröna toppar...Kameran på telefonen får inte fram rätta färger&kanske svårt att se vart det tråkiga tagit fartSka man strippa ner den&ta bort det döda? Citera
akutmottagning Postat 31 januari 2013 Postat 31 januari 2013 jag hade låtigt den vara ett tag och hålla ett öga på det bara Citera
stigigemla Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 Låt den vara. Kolla kH och Ca. Hosm ig har det hänt näring ballingdunkarna tömts. Citera
Namnbrist Postat 1 februari 2013 Författare Postat 1 februari 2013 Synd att man inte ser sånt här när man hämtar i butik....Nu pruta jag ju ner den rejält men lite trist ändå.Tack för svaren 8) Citera
Guest Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 SPS är ju rätt så täta så lite vitt ät inte ovanligt längst ner då det ofta blir ganska lite ljus där. Kika efter så det ej sprider sig Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.