Postat 15 juni 200520 år Nån som har nått tips på vart jag kan hitta en hyfsat välsorterad butik som säljer plexiglasskivor och rör i olika dimensioner?Samt, vad ska jag använda för lim för att sammanfoga plexiglasskivor, så det blir tätt och saltvattensbeständigt?/Robban
Postat 15 juni 200520 år Jag har köpt mitt plexi här i Stockholm hos: www.akriform.se där finns precis allt i rör o skivor, ett riktigt kanonställe. Lim och sprutor köper du där också, finns lite olika varianter att välja på.
Postat 16 juni 200520 år Jag har köpt mitt plexi här i Stockholm hos: www.akriform.se där finns precis allt i rör o skivor, ett riktigt kanonställe. Lim och sprutor köper du där också, finns lite olika varianter att välja på.Lim och sprutor finns väl annars att få tag i på plattan .
Postat 28 juni 200520 år Någon som vet om Akriforms plexiglas nedan och Akrifix lim är ozon säkert? PLEXIGLAS® - RÖR XT Dimension Ø mm Standardlängd kr/löpmeter Tillkapat kr/löpmeter Dimension Ø mm Standardlängd kr/löpmeter Tillkapat kr/löpmeter 250/242 806:- 1049:-
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.